Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2011

ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ


melinaki1994 has signed in
abdul has signed in


- Και ναι, έλεος, εδώ στην Ελλάδα έχουμε ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα το πρόβλημα με τα αδέσποτα, είναι ξέρεις, πολύ σημαντικό και έχω φτιάξει μάλιστα και σελίδα στο facebook για τα αδέσποτα αλλά όχι στο myspace, γιατί, helloooooo, ποιος το χέζει το myspace και βλέπω φωτογραφίες τους και δεν μπορώ και η καρδιά μου αιμορραγεί αγνό συναίσθημα και επ...







- Με τα αδέσποτα πυρά; Και εμείς στη Γάζα το ίδιο πρόβλημα ακριβώς!








- Όχι, όχι με τα σκυλιά, τα αδέσποτα σκυλιά, είναι τόσο γλυκά και χνουδωτά θα ήθελα απλά να τα πάρω όλα αγκαλιά και να πεθάνω μέσα στη γούνα τους, είναι τόσοοοοοοοοοο γλυκούλια τα καημένα δεν μπορώ να τα σκέφτομαι να πίνουν νερό βρόχινο από τις λακκούβες και μόλις βλέπω ένα να το κάνει αυτό βάζω τα κλάματα και το τραβάω και του δίνω να πιει από το παγουρίνο μου αν και πίνω μόνο Περιέ και επ...





- Πόσα δάχτυλα σου έχουν κόψει δηλαδή; Εγώ πλέον μπορώ να μετρήσω μέχρι το εννιά τουλάχιστον.








- Εεεεεεεεεεε... Κανένα;










- Πόσα σπίτια σου έχουν καταστρέψει;







- Κανένα, μα τι μου λες τ...










- Πόσα αδέρφια, γονείς, φίλους σου έχουν πολτοποιήσει αφήνοντας σε ορφανό τη στιγμή που όλοι οι συγγενείς σου και οι γνωστοί σου χωράνε σε ένα βαζάκι μαρμελάδα και εσύ ρυπαρός, άστεγος και μόνος να μην έχεις άλλη επιλογή από το να αλείψεις αυτόν τον πολτό σε μια φέτα ψωμί που έκλεψες από το ορφανό του διπλανού χαρακώματος που βομβαρδίστηκε το προηγούμενο βράδυ έτσι ώστε να τη φας για να βγάλεις χορτασμένος το χειμώνα;


-....










- Ρε δεν πας να γαμηθείς λέω εγώ βαρέθηκα να σου μιλάω.











melinaki1994 has signed out

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου